Wyniki finansowe The LEGO Group za 2015 rok

LEGO_logo

Jak co pół roku The LEGO Group publikuje na swojej stronie podsumowanie finansowe sprzedaży.

Najważniejsze fakty:

W 2015 roku firma odnotowała 19% wzrost sprzedaży.

 

Przychody firmy wzrosły o 25%.

Najpopularniejszymi seriami były: LEGO DUPLO, LEGO Dimensions, LEGO Star Wars, LEGO NinjaGo, LEGO Elves i LEGO Friends oraz niezmiennie LEGO City.

 

Najlepiej sprzedające się zestawy to: Elsa’a Sparkling Ice Castle, Millennium Falcon, City Police Station, Mindstorms EV3 oraz Heartlake Grand Hotel.

Około 100 mln. dzieci mogło bawić się klockami.

90% odpadów z fabryk poddano recyklingowi.

Liczba pracowników Grupy LEGO zwiększyła się z 14 762 w roku 2014 do 17 294 w  roku 2015.

Pełny raport tutaj.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *